Правова інформація сервісу Погашай

Сервіс Погашай – це продукт ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС» (надалі за текстом – «Фінансова компанія»), який забезпечує погашення кредитів фізичними особами за допомогою програмно-апаратного комплексу Фінансової компанії та ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків, що видана Фінансовій компанії Національним банком України від 19.09.2017 року за No63 (діє з 19.09.2017 року, ліцензія чинна)

Найменування фінансової установи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «САН-РАЙЗ ФІНАНС» код фінансової установи за ЄДРПОУ 40514683.

Місцезнаходження

ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «САН-РАЙЗ ФІНАНС» зареєстроване 27.05.2016 року за адресою: 01004, м. Київ, Печерський район, вулиця Басейна, будинок 9.

E-mail

[email protected]

Основний вид діяльності

Основним видом діяльності ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «САН-РАЙЗ ФІНАНС» згідно КВЕД-2010 є «надання інших фінансових послуг (крім страхування та пенсійного забезпечення), н.в.і.у. (64.99)»

Перелік послуг фінансової компанії

Фінансова компанія має право здійснювати перекази коштів у національній валюті без відкриття рахунків на підставі Ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків від 19.09.2017 року за №63, виданої Національним банком України на безстроковій основі.

Ціни та тарифи фінансової установи

Компанією встановлені наступні тарифи на перекази коштів у національній валюті – Тарифи.

Ціни/тарифи ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС» на вказані види фінансових послуг можуть встановлюватися індивідуально за домовленістю з клієнтом/користувачами послуг.

З огляду на вид послуг, які надаються компанією (перекази в національній валюті), відсутні платежі, збори та інші витрати (включаючи податки), не зазначені у затверджених тарифах компанії.

Зміна тарифів на фінансові послуги з переказу коштів можлива лише за узгодженням з клієнтом компанії

Порядок (умови) здійснення переказів коштів

Надання фінансових послуг з переказу коштів в національній валюті здійснюється відповідно до правил платіжних систем, учасником яких є компанія, а також Правил про переказ коштів ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС».

Користувачі фінансових послуг з переказу коштів мають право відмовитися від договору про надання фінансових послуг згідно з вимогами чинного законодавства України.

Зазначене право відмови від договору про надання фінансових послуг може бути використано клієнтом у строки, визначені чинним законодавством України. Наявність у клієнтів прав на розірвання чи припинення договору, права дострокового виконання договорів (наслідки таких дій) визначаються у Публічній пропозиції (оферті) на укладення Договору про організацію приймання платежів та переказу коштів.

Порядок досудового вирішення спорів між учасниками та користувачами платіжних систем

Всі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами платіжної системи, мають вирішуватись шляхом переговорів.
Кожний користувач у конфліктних ситуаціях має право звернутися до ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС» як учасника наступних платіжних систем: City24, EasyPay, FLASHPAY, MOSST Payments.

Якщо сторонам не вдається вирішити спірні питання шляхом переговорів, то вони вирішуються в судовому порядку відповідно до законодавства України.

Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг та контактна інформація регулятора

У випадку наявності скарг на дії фінансової установи або його працівників, Ви можете надіслати відповідне звернення:
до ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС» на адресу: 01004, м. Київ, вул. Басейна, 9 і воно буде уважно розглянуте керівництвом. Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів,

або до Національного банку України: Телефон: 0 800 505 240 Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601 Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601 Термін розгляду звернення Національним банком - не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів,

або до суду. Клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

Враховуючи специфіку послуг компанії, гарантійні фонди та компенсаційні схеми не використовуються, оскільки зазначене не передбачене законодавством.

Контактна інформація державних регуляторів

Національний банк України: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601 (адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601)

тел: 0-800-505-240,

e-mail: [email protected]

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві електронна адреса: [email protected]

адреса: 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8

тел.: +38(044) 486-54-86, +38 (044) 486-95-85 - Відділ розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації.

Документи